2013-07-21
 20:25:15

Träning

Avslutar denna träningsvecka med popcorn och film. Har tränat 6 pass den här veckan och då blev det 2 i fredags. Fredde hade fixat en träningshelg ute på hans föräldrars stuga och körde ca 3 träningspass/dag. Sjukt bra initiativ tycker jag och riktigt kul har vi haft. Även om jag och Patrik bara var med på två, i fredags och idag. Men alltid något.
Idag hade vi det roligaste träningspasset jag varit på på väldigt länge :-) SKOGEN!! Vi for en runda i skogen där vi hoppade på stenar, balanserade på träd, hoppade över vatten, kröp under snören och sprang över stenar, stockar och myr. Så jäkla kul :-D Och sista biten blev längs vägen men vi hade två däck som skulle med så det var bara att börja dra. Avslutade med ett skönt dopp i vattnet när vi var tillbaka i stugan.
Tusen tusen tack Fredde och maria för en helt underbar helg, nästa gång är vi med hela helgen.
 
Resten av helgen har jag och Patrik spenderat i byggarbyxor. Tvättstugan har blivit urstädat och fått bänkskivor *Äntligen* och förrådet är nästan helt tömt på saker. Så nästa steg är nu att tömma det sista och sen be svägerskans pappa komma och måla och tapetsera. Ska bli skönt att äntligen få det klart, måste bara komma på vad vi vill ha för golv, färg och tapeter. Snart har vi ett bio/bar/sport/tvspelsrum :-P
 
 
 
/Elin


Sandra T

Härligt!!!! Alltid kul att träna ute, va sotis jag blir! Kör hårt. Love U!!



PUBLICERAT: 2013-07-22, 00:39:12 | URL: http://sandratorsk.blogspot.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!