2013-07-01
 22:07:04

Trasig!

Ungefär så har jag kännt mig de senaste veckorna.
Trött och sliten (fick även höra det av en jobbarkompis, i all välmening :-) mycket på grund av den dagliga pendlingen. Sen så har ju ryggen inte visat sig från sin bästa sida den senaste tiden och till sist så känner jag mig lite allmänt less....
Var hos naprapaten för tredje gången idag och blev lite misshandlad. Jag önskar att jag hade haft råd att gå dit åtminstone varannan månad, så jäkla underbart. Ryggen känns så otroligt mycket bättre.
Frågade glatt om jag fick börja träna igen men det fick jag inte, träningsförbud minst en vecka. I vanliga fall så skulle det ha blivit två veckors träningsförbud men om jag känner att det känns riktigt bra i ryggen nästa vecka så får jag börja träna igen. FÖRSIKTIGT! Det blir back to basic för mig med grunder och lätta kilon. Och jag lovade att återkomma så fort jag Började att få ont och att jag inte skulle vänta tills jag hade mycket ont :-)
 
Nu ska denna slitna brutta hoppa i säng. Känns som att det inte spelar någon roll hur många timmar jag sover jag är som sliten ändå. Tror att det till stor del har med pendlingen att göra, är ju ändå 2 timmar varje dag
 
Nej nu är det tack och god natt!!
 
/Elin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!