2013-10-17
 16:38:06

Date!

Igår fick jag äntligen ha en soffdate med bästa fröken Torsk och som det var på tiden.
Vi drack kaffe och surrade som vanligt på om allt mellan himmel och jord och det behövdes. Det är tur (eller?) att båda två är bra på att prata så vi har aldrig tråkigt :-) Mest synd var det väl om Patrik som också satt med oss, han brukar klaga på huvudvärk när jag och Sandra kommer igång. Förstår inte varför ;-) Tror att han stänger av ganska mycket när vi är som värst, ja annars får han väl gå därifrån :-P
 
Tack för att du fyllde på med lite bra energi stumpan <3
 
/Elin


Sandra T

Hahahaha! Ja vi får väl se till att det inte går så långt mellan gångerna, så vänjer han sig menar jag å får inte lika lätt huvudvärk! :P
Å tack själv hjärtat! du fyller på min energi lika mkt =)
Å du.....jag tror inte han hade så jäkla jobbigt igår, med tanke på vad vi diskuterade å på vilket sätt! =D
Pussen & kramen ♥

Svar: Ha ha... nä det har du förstås rätt i, det blev ju en gode intressant diskussion :-)Puss <3
Elin



PUBLICERAT: 2013-10-17, 21:53:53 | URL: http://sandratorsk.blogspot.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!