2013-10-21
 11:14:25

Yiiiiihhaaaa!!!!

I lördags så var vi i Yttersta på invigning av den bästa baren ever och för att gratta pinglan SaraForsman som joinat oss andra på den andra sidan a.k.a 30 års sidan.
I love that bar!
Fy fasen vilken bra fest det blev. Galet god mat, roliga människor och en underbar stämning. Jag som älskar maskerader och temafester var ju helnöjd att få klä ut mig och det verkar nästan som att Patrik tyckte det var lite kul han med :-) Jag hade tvingat Patrik att spara ut sin mustasch så han skulle få en riktigt cowboymusche, grymt snyggt. Ha ha... Ingen var nöjdare än Patrik igår då han fick raka bort allting, det kliade tydligen.
 
Måste kolla igenom mobilen sen och sen vad jag har för bilder, nån bra måste det väl ha blivit.
 
Nej nu startar vi en ny vecka med ett leende och hoppas att den blir bra. Har fortfarande massor att lära mig på jobbet så det ska bli intressant.
 
/Elin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!