2013-11-05
 09:18:28

Snö!!!

Oavsett hur jobbigt det än är att köra i snöslask och annat jobbigt väglag så är det så underbart att det är vitt ute :-) Jag blir så himla mycket piggare och det känns inte alls lika mörk och trist ute när man far tidigt på morgonen.
Här i Boden har det slutat snöa men det är vitt ute och och ljust <3
 
Jag gillar vintern, den gör mig glad. Om vi bara hade kunnat få en massa snö och minusgrader så att snön vill stanna och vi slipper slasket så skulle jag vara ännu gladare. Men det är väl bara att njuta av det så länge det varar för jag tror ju inte att den här snön är här för att stanna..
 
Till helgen blir det att åka upp till Vougga med underbara vänner och där hoppas jag att det är mera snö. Fast egentligen så spelar det ingen roll, det ska bli så skönt att komma bort en stund oavsett om det är snö eller inte. Vi ska bara mysa och ta det lugnt, äta god mat och dricka gott vin :-) Kan ju inte bli en bättre helg!
 
/Elin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!