2013-10-16
 15:47:43

Första dagarna!

Ja då har man snart avklarat de två första dagarna på nya jobbet och det är mycket som snurrar i huvudet. Även om jag känner igen en del av det som pratas om sen skolan så känner jag mig ganska lost. Har mycket att läsa i kapp mig i och lära mig. Men det är ju så det är när man komemr till en ny arbetsplats. Det är bara att gilla läget och försöka att ta in så mycket som möjligt och så får frågorna komma senare.
 
Jag har precis kommit på en fördel med att jobba på kontor... Jag har halvdag dag innan afton :-) Har väl typ aldrig hänt tidigare. Ha ha.. Lite att glädjas åt men det är alltid nått.
 
Det märks även att det närmar sig vinter mer och mer. Det är mörkt innan jag kommer hem på eftermiddagarna och den förändring har typ kommit nu den här veckan. Tidigare har jag tagit mig hem precis innan det mörknat. Ja och sen så har det ju till och med börjat snöa och vara minusgrader på morgonen. Fan också känner jag lite inför alla rent ut sagt jävla snödagar som är på ingående. Patrik berättade i början av veckan att det skulle snöa på torsdag och fredag och då kände jag på en gång den där inre stressen och ångesten över att måsta sätta mig i bilen och köra en timma till jobbet. Det är verkligen inte kul att köra de dagarna som det snöar så där jättemycket.
 
Nej nu är rasten över och jag måste fortsätta att läsa lite mer innan jag får fara hem.
 
/Elin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!