2012-03-06
 12:47:21

tiden flyger

Oj, nu var det längesen jag satt här och skrev. Tror att det blir så eftersom att jag nästan aldrig sitter framför datorn längre och bara surfar, jag använder ju alltid telefonen.

Vad händer nu för tiden då... Plugg som vanligt, kämpar mig genom de sista kurserna men jag borde nog kämpa lite mer. Jag har ju en tendens till att skjuta upp allt till sista sekunden och så sitter jag och svettas istället och kämpar med att få det färdigt. Men då har vi ju en tendens i våran klass (iaf den gamla ske-åklassen) att göra allting så himla stort och sen när man sitter där på seminarierna så fattar vi inte varför vi la ner så extremt mycket tid på uppgifterna.

I helgen har jag varit ute hur mycket som helst <3 love it.. Vi körde upp till Svartlidenstugan i lördags, vi körde sammanlagt 8 mil. Isarna var stabila men det hade ju drevat som tusan och jag har typ ingen dämpning i min skoter så jag hade träningsvärken från helvete i söndags. Känner faktiskt fortfarande av den :-S 
Sen i söndags var vi och åkte skridskor uten på isen, men jag hade sån träningsvärk att jag bara pallade ett varv. På kvällen grillade vi hamburgare ute vid grillstaden tillsammans med Sara och Magnus. En riktigt bra helg... 

Jag hoppas dock på en riktigt bra helg nu till helgen också... Världens bästa Ante och Jennie frågade om vi ville komma upp till Vougga och spendera tors-lör med dem. En helg utan måsten, vara ute hur mycket som helst, umgås med goda vänner, äta gott, åka skoter (Patrik får åka lite mer :-) och bara vara. Vi väntar fortfarande på att segpropparna på Patriks jobb ska svara om han får ledigt eller inte. Som jag håller tummarna, Patrik brukar ju aldrig ta ledigt typ så jag hoppas att han får ledigt både tors och fre. 

Nä undra om man skulle ta och göra någon nytta idag. Ikväll börjar iaf innebandyn om och som det behövs, har noll kondition kvar. 

/Elin 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!